should I really?

Börjar få lite panik över att 70% av alla mina lönser sen studenten gått till kläder.
Nästkommande inköp är en jacka från min kompis Joy Harris. Hon startade märket "Laconé" under 2011 och som sakta men säkert växer.
Min jacka kommer bli hennes första jacka i herrmodell och jag är jävligt nöjd med att jag får en ny, kort ulljacka i MC-stuk. Precis rätt för mig i höst/vinter!
Vill dock även ha en vinröd bombarjacka eller quilted jacket.
Och även en perfekt lössläppt grå rock av en Textilhögskole-student vid namn Maline Nordin. Shit alltså. DIE MOMENT på den.
Laconé under Show Up Fashion Award. Fotograf: Tobias Guldstrand

Kommentarer
Postat av: Liza

men gud, visste inte att det var joy som hade gjort den jacka. så himla snygg!!!

2011-10-14 @ 13:55:06
URL: http://lizaannaalexandra.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0