Resumé

Alltså... det går ju att fråga sig själv vad man gör som tonåring i Borås.
Jag? Jo, jag vill bara rymma. Men denna insikt kom inte förrän FashionDAYS 2011 var över.
Jag var ansvarig modekoordinator vilket innebar att jag hade hand om alla modevisningar under de fyra dagarna. (För er som inte vet vad FashionDAYS är så är det en modevecka i Borås! Lite som Mercedes Benz Fashionweek - Mercedes Benz fast + BMW.)
9 jävla modevisningar. 9 skott i huvudet kändes det som. Fastän det var rejält jobbigt är jag sjukt nöjd över resultatet. Dock undrar jag vad fan jag vill nu. Jag vet att det inte är modekoordinator jag vill vara resten av mitt liv. Men vad fan annars?
The quest continues...
Margareta Van Den Bosch under FashionDAYS i Borås. Torsdagen var totalitärt ägnad åt Show Up Fashion Award där hon var en av jury-medlemmarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0